tamin
  • نگهداری و تعمییرات (نت)
  • Boiler
  • Industrial kitchen

تاریخچه شرکت

 

 

مروری بر تاریخچه از تأسیس تا به امروز

شرکت مهندسی تأسیسات و انرژی تأمین در سال 1370 به منظور راهبری، تعمیر، نگهداری و اجرای تأسیسات مکانیکی و الکتریکی بیمارستان‏‌های سازمان تأمین اجتماعی و توسط شرکت سرمایه‏‌گذاری خانه‌‏سازی ایران (متعلق به سازمان تأمين اجتماعي) تأسیس گردید.

درحال حاضر اين شرکت عهده‏‌دار تعمیر و نگهداری، بازسازی و اجرای تأسیسات مکانیکی و الکتریکی مراكز مختلف از قبيل بیمارستان، دی‏‌کلینیک، مراکز فرهنگی، ورزشی و ساختمان‏‌هاي اداري متعدد می‏‌باشد.

 

موضوع فعالیت شرکت

 طراحی و اجرای پروژه‌های تأسیساتی و ساختمانی و شبکه هاب آب،فاضلاب و تصفیه‌خانه، تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها و تأسیسات و تجهیزات مراکز اداری، تجاری، مسکونی و درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و تجهیز آنها، واردات و صادرات انواع کالاهای مجاز و مرتبط با موضوع فعالیت شرکت، اخذ و اعطای نمایندگی و برند داخلی و خارجی، مشارکت در اجرای پروژه‌ها با اشخاص حقوقی و حقیقی، تهیه طرح‌ها و نقشه‌های لازم و انجام کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی و هرگونه معاملات ضروری و عملیات مرتبط با فعالیت‌های شرکت.

 

پس از سال‏‌های متمادی تجربه و اندوختن دانش فنی و مهارت تخصصی در زمینۀ تأمین، اجراء، نگهداری و تعمیرات تجهیزات عمومی و زیرساخت‏‌های خاص مراکز درمانی شرکت به بازنگری زمینۀ فعالیت‌های خویش اقدام نموده و موارد توسعه‌یافته ذیل را در حوزۀ خدمات قابل ارائه خود تعیین کرده‏ است: 

 

 * طراحی و اجرای پروژه‏‌های تأسیساتی، ساختمانی و شبکه آب و فاضلاب و تصفیه‏‌خانه.

* تعمیر و نگهداری ساختمان‏‌ها و تأسیسات و تجهیزات مراکز اداری، تجاری، مسکونی و درمانی.

* خرید، تأمین و نصب‏ و راه‏‌اندازی انواع تجهیزات و زیر‌ساخت‏‌های تأسیساتی.

* اجرای پروژه‏‌های مطالعاتی و تحقیقاتی تخصصی.

 

اهم فعاليت هاي شرکت تأمين

  • سرعت عمل در ارائه خدمات تخصصي پشتيباني به نيروهاي مستقر در ساختمانها، با توجه به وسعت و تعداد مراكز تحت پوشش در سراسر كشور.
  • شرکت فعال درجلسات تحويل موقت وقطعي پروژه هاي جديدالاحداث وبررسي وتعيين نقايص پروژه و ارايه مشاوره هاي لازم.
  • انجام كارهاي اجرايي تاسيسات با تيمهاي متبحر در قالب عقد قرارداد.
  • افزايش توان علمي وفني پرسنل ازطريق شرکت در دوره هاي آموزشي مراکز معتبر.
  • بیشتر...

درباره شرکت تأمین

شرکت مهندسي تأسيسات و انرژی تأمين درسال 1369 به منظور راهبري، تعمير و نگهداري تأسيسات مکانيکي و الکتريکي بيمارستانهاي سازمان تأمين اجتماعي (متعلق به سازمان تامين اجتماعي) تأسيس گرديد.
درحال حاضراين شرکت عهده دار تعمير، نگهداري و نظارت بر تأسيسات مکانيکي والکتريکي تمام مراکز اداری و درمانی سازمان تأمین اجتماعی مي باشد. همچنین بهینه کردن مصرف انرژی اولویت کاری شرکت می باشد.

تماس با ما

گروه مهندسی تأسیسات و انرژی تأمین

آدرس: تهران - بلوار کشاورز - خیابان عبداله زاده - خیابان شهرستمی - پلاک 28

تلفن: 11 67 99 88 ( 21 98 +)  
دورنگار: 42 53 95 88 ( 21 98 +)

کد پستی : 1415633541